Kdybych o tom na WebExpu nemluvil, že i e-shopy má smysl vytvářet s ohledem na přístupnost. Porovnejte si, jak vidí nabídkový leták běžný příjemce...
...a co z něj má k dispozici nevidomý člověk.
Jak má pak být nevidomý příjemce newsletteru motivován k nákupu, když si není schopen pomocí screen readeru informace z nabídkového letáku přečíst? A přitom by stačilo tak málo - doplnit relevantní textovou alternativu.
2 komentáře:
Zdravím Vltavu, Cybex a další ...
Pane Valůšek, myslím si, že pravda je na obou stranách. Možná, že to bude vypadat krutě, ale nevidomý vůbec LCD nepotřebuje, leda, že by mu v používání pomáhal člen rodiny. nevidomý potřebuje jakési přídavné zařízení a to skutečně pokud není někdo fanda do technologií běžně neexistuje. pokud se týká toho příspěvku o nových technologiích, tak to probíhá tak, že krycí materiál LCD se dokáže zdrsnit, vystoupit na povrch, přirovnám to k tomu že povrchu LCD vyskočí husí kůže, pupínky od X,Y do x,y ve tvaru obdélníku. Čili na povrchu se na povel od PC vytvoří hmatatelné tlačítko (a), které zase na povel zmizí.
Okomentovat