Poslepu.cz na novém URL

Od ledna 2014 najdete blog na adrese poslepu.cz.

úterý 17. května 2011

Videozáznamy z přednášek o přístupnosti

V dubnu a v květnu jsem měl dvě přednášky o přístupnosti, na nichž se pořizoval i videozáznam. Pokud jste neměli možnost se zúčastnit a máte čas a chuť dozvědět se, o čem jsem povídal, zde jsou další informace.

V pátek 22. dubna 2011 jsem v rámci kurzu Metodologie informačních studií a knihovnictví na KISK FF MU přednášel o tom, Jak testovat přístupnost a použitelnost webu pro uživatele se zdravotním handicapem.

Radek Pavlíček: testování webu from KISK on Vimeo.

Druhá přednáška se uskutečnila ve čtvrtek 5. května 2011 na VŠE v Praze v rámci předmětu Vývoj webových aplikací. Přednášel jsem společně s Romanem Kabelkou a zaměřili jsme se na praktické ukázky řešení některých situací v oblasti přístupnosti. Videozáznam bohužel neobsahuje Romanovu část, protože na VŠE se nám nepodařilo připojit Romanův ntb na místní Wi-Fi, takže místo Romanovy praktické ukázky uvidíte jen pokusy o připojení k Wi-Fi :-( Nakonec to dopadlo tak, že Roman ukázal nějaké offline příklady, ale to už není natočeno. Pokud vás zajímá, jak pracuje nevidomý uživatel s webem, podívejte se na náš kanál poslepu na YouTube.com.

Pokud byste měli o podobnou přednášku na téma přístupnost zájem, kontaktujte mě.

Žádné komentáře: