Poslepu.cz na novém URL

Od ledna 2014 najdete blog na adrese poslepu.cz.

pátek 21. června 2013

Stručné zhodnocení školení Ovládni front-end v Brně

Pondělí a úterý jsem strávil na školení Ovládni front-end o responzivním webdesignu, HTML5 a CSS3, které vedli Martin Michálek (Vzhůrudolu.cz) a Honza Sládek (Clevis.cz). Ač nejsem kodér, tak jsem se na školení přihlásil, protože se s touto tématikou ve své praxi celkem běžně setkávám, takže je určitě vhodné mít aktuální informace a umět klientům dobře poradit.

Co se mi líbilo?

  • Způsob vedení výkladu: Martin s Honzou působili jako sehraný pár, neskákali si do řeči a ani nenastávaly trapné momenty ticha. Palec nahoru.
  • Obsah školení: myslím, že za dva dny jsme toho probrali opravdu hodně - přes proces tvorby responzivního webu a principy designu pro mobilní zařízení, HTML5, CSS3 až po rychlost načítání obsahu.
  • Skloubení teorie s praxí: obojího bylo tak akorát. I když weby nekóduju, tak jsem se při výkladu bez problémů "chytal" a vše si stíhal vyzkoušet i v praxi (zaujalo mě hlavně "hraní si" s CCS3).
  • Obědové a kuloárové diskuse s Martinem a Honzou, při nichž jsme probrali vše možné - od našeho nedávného "sporu" strukturální HTML5 elementy vs. role z WAI-ARIA, přes WebExpo kompletně v angličtině (držíme pěsti, ať to klapne), konferenci ISSS až po to, co hrají na PC naše děti ;)
  • No a samosebou to, že kluci nezapomněli na přístupnost, která s touto tématikou velmi úzce souvisí.

Co se mi nelíbilo?

  • Nic.

Asi bych sem měl pro vyvážení napsat i něco negativního, ale opravdu mě nic nenapadá. Místnost sice byla menší a stísněnější, ale klimatizace v ní zvládala udržovat normální teplotu, COWO BRNO je v centru, takže s dopravou na místo nebyl problém a občerstvení také bylo k dispozici.

Za mě tedy O.K. a kdybych to měl celé shrnout, tak si vypůjčím slova Pavla Ondry, které pronesl před mnoha lety na jednom táboře: líbilo se mi všechno a nelíbilo se mi nic ;)

Školení v Praze už je vyprodané, ale pokud Martin s Honzou budou někdy v budoucnu školení opakovat a vás tato tématika zajímá, určitě se na školení přihlaste. Chybu tím rozhodně neuděláte.

Související odkazy

Žádné komentáře: